سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فداییان وحدت!

دیروز تیتر یک روزنامه سبزرنگی را دیدم که از قول بزرگی نوشته بود: «بعضی شعارهای 9دی را ندهید تا وحدت برقرار شود!» منم که منتهی الیه دست چپ و راست بچه مثبتی و حرف گوش کنی هستم گفتم:

چشم! در روز بیست و دوم بهمن امسال اگر زنده باشیم؛ کسی را به باغ پسته حواله نمی دهیم! لعنت نمی کنیم دشمنان حسین را! بیست و دوم بهمن اگر بنی صدر هم آمد و مثل زمان در رفتنش روسری بر سر داشت! من یکی قول می دهم به چشم برادری نگاهش کنم تا وحدت خدشه دار نشود خدای ناکرده! اگر معترضان صلح طلب هم در طی ابراز مطالبات قانونی خودشان هجوم آوردند جهت اسلحه دزدیدن از پایگاه بسیج، از همین الان تعهد محضری می دهم که برایشان سوت و کف بزنم تا وحدتمان محکم و استوار بماند سرجایش.

خوب حق دارند بندگان خدا! ما ضعف داریم که آنها اقناع نشده اند؛ ما ضعف داریم که بی بی سی سحرشان کرده؛ ما ضعف داریم که نمی توانیم بیش از حقشان بهشان بدهیم؛ و ما ضعف داریم که آنها اقلیتند. ما ضعفرانیه نشینان همیشه جلوی زعفرانیه نشینان ضعف داشتیم و داریم و خواهیم داشت. من با زعفرانیه و ولنجک و فرمانیه و ستاد قیطریه هم وحدت می کنم اگر دستور بفرمایید.

اصلاً قول می دهم اگر عاشورای سال دیگر زنده بودم و مردمان خداجوی آمدند و نمازگزاران هیئت رهپویان آل طه را به جرم خواندن نماز ظهر عاشورا، تا حد مرگ کتک زدند؛ بروم با مشک آب، سیرابشان کنم به یاد ابوالفضل(علیه السلام) که اگر او می دانست وحدت چه معجون خوشمزه ایست به یقین جای آنکه جان در راه برادرش فدا کند و ولایت او را پاس بدارد، می رفت وحدت می کرد با اهالی کوفه!همانطور که سرداران کوفی امام حسن(ع) وحدت کردند با معاویه فرزند ابوسفیان.

جان خودم نباشد به جان مردمان خداجوی آشوب طلب روز عاشورا، اگر رخصت بدهید با ابوسفیان هم وحدت خواهم نمود!.

فداییان وحدت!

علی میرزایی

دیروز تیتر یک روزنامه سبزرنگی را دیدم که از قول بزرگی نوشته بود: «بعضی شعارهای 9دی را ندهید تا وحدت برقرار شود!» منم که منتهی الیه دست چپ و راست بچه مثبتی و حرف گوش کنی هستم گفتم:

چشم! در روز بیست و دوم بهمن امسال اگر زنده باشیم؛ کسی را به باغ پسته حواله نمی دهیم! لعنت نمی کنیم دشمنان حسین را! بیست و دوم بهمن اگر بنی صدر هم آمد و مثل زمان در رفتنش روسری بر سر داشت! من یکی قول می دهم به چشم برادری نگاهش کنم تا وحدت خدشه دار نشود خدای ناکرده! اگر معترضان صلح طلب هم در طی ابراز مطالبات قانونی خودشان هجوم آوردند جهت اسلحه دزدیدن از پایگاه بسیج، از همین الان تعهد محضری می دهم که برایشان سوت و کف بزنم تا وحدتمان محکم و استوار بماند سرجایش.

خوب حق دارند بندگان خدا! ما ضعف داریم که آنها اقناع نشده اند؛ ما ضعف داریم که بی بی سی سحرشان کرده؛ ما ضعف داریم که نمی توانیم بیش از حقشان بهشان بدهیم؛ و ما ضعف داریم که آنها اقلیتند. ما ضعفرانیه نشینان همیشه جلوی زعفرانیه نشینان ضعف داشتیم و داریم و خواهیم داشت. من با زعفرانیه و ولنجک و فرمانیه و ستاد قیطریه هم وحدت می کنم اگر دستور بفرمایید.

اصلاً قول می دهم اگر عاشورای سال دیگر زنده بودم و مردمان خداجوی آمدند و نمازگزاران هیئت رهپویان آل طه را به جرم خواندن نماز ظهر عاشورا، تا حد مرگ کتک زدند؛ بروم با مشک آب، سیرابشان کنم به یاد ابوالفضل(علیه السلام) که اگر او می دانست وحدت چه معجون خوشمزه ایست به یقین جای آنکه جان در راه برادرش فدا کند و ولایت او را پاس بدارد، می رفت وحدت می کرد با اهالی کوفه!همانطور که سرداران کوفی امام حسن(ع) وحدت کردند با معاویه فرزند ابوسفیان.

جان خودم نباشد به جان مردمان خداجوی آشوب طلب روز عاشورا، اگر رخصت بدهید با ابوسفیان هم وحدت خواهم نمود!

راستی یادم باشد از آن مردم خداجو تشکر کنم که درنزدیک محل هیئت رهپویان آل طه درروز 30خرداد 1388 مسجد لولاگر را آتش زده بودند جهت گرم شدن تنور انتخابات و وحدت و خیلی چیزهای دیگر. دمشان گرم! من با آتش و کوکتل مولوتف و سنگ های نخاله های جمع نشده شهرداری در گوشه و کنار شهر هم وحدت می کنم. وحدت یعنی همین!

اصلا امام حسین(ع) اگر معنی وحدت را می دانست دیگر تیغ به روی لشکریان خداجوی یزید نمی کشید! علی (ع) هم اگر از وحدت سررشته داشت 25 سال سکوت نمی کرد و همان روز اول می رفت با سقیفه بافان وحدت برقرار می فرمود.

پیامبر خدا (ص) هم بیخودی دامادش را فرستاد که خیبر را فتح کند! من که با یهودیان قلعه خیبر هم وحدت می کنم! یادم باشد اگر 22بهمن شمر و یزید و حرمله و ابن سعد و تک تک کوفیان را دیدم دست مریزاد بگویمشان چرا که بندگان خدا سر هفتاد و دو نفر را به همراه سر حسین (ع) از کوفه تا شام روی نیزه بلند کردند و به یقین خسته شده اند. من با نیزه ها هم وحدت می کنم! باوررتان نمی شود؟ چیزی که امروز زیاد است آدم های وحدت نشناس مانند حر و حبیب بن مظاهر و یاران دیگر حسین(ع)؛ بفرمائید امتحان کنید و سرشان را روی نیزه کرده تا لندن و واشنگتن ببرید و بعدش وقتی رسیدید به تل آویو من هم اگر توفیق شد؛ آنجا خواهم بود که به یاد دو دست بریده علمدار سپاه وحدت نشناس حسین(ع) سیرابتان کنم!

من با نیزه داران هم وحدت می کنم و کماندارانی که حلقوم نوزادان شش ماهه را روی دست پدر به طرفه العینی می شکافند.

راستی یادم رفت بگویم! ابن ملجم هم اگر بیاید، ما وحدتمان بی نقص می شود! ابن ملجم های دیروز یک شمشیر به چه سنگینی را برای حفظ وحدت بای بلند می کردند و محکم می زدند توی سر وحدت نشناسان اما کار ابن ملجم های امروزی سخت تر است. امروز ابن ملجم ها باید بمب را توی رادیو بگذارند و روبروی قلب علی منفجرش کنند توی مسجد، که زیاد زور بازو نمی خواهد.

من وحدت میکنم حتی با آن دخترکی که ظهر عاشورا می رقصید و طلب بذل توجه می کرد از پسرکی فاسق در وسط خیابان و حتی با آن کسی که روز عاشورا به جای آب، نوشیدنی دیگری توی حلقومش ریخته بودند.

وحدت مهم است و عاشورا نه!

بنده وحدت می کنم حتی با اون کسی که ماموران نیروی انتظامی را برهنه می کنند و ازشان فیلم می گیرد و به قصد کشت سرباز و کادری شان را می زنند و بلوک سیمانی 15 کیلوئی را از پشت بام می اندازد روی گردنشان.

راستی براساس قانون نیوتن وزن این بلوک وقتی از ارتفاع 10 یا 12 متری و با ضربه می خورد روی گردن نحیف سرباز 20 ساله کلانتری فلان منطقه تهران، چند کیلو میشود؟ 20کیلو؟ 30 کیلو؟ 40 کیلو؟ 50 کیلو؟ یا بالاتر؟ فرقی ندارد چون من با خود نیوتن هم وحدت می کنم! و با نتانیاهو و سارکوزی و اوباما و براون و بی بی سی و العربیه و صدای آمریکا و حتی با شیخ شکم گنده امارات که تنبان(جمع دو تنب کوچک و بزرگ) را طلب می کند و عارش می آید بعد از کلمه خلیج بگوید فارس!

دم آن فرقه ضاله هم گرم که آمده بودند در کنار کمونیست های خدانشناس(مانند خودشان) در ظهر عاشورا و داشتند تنور وحدت را داغ می‌کردند.

خلاصه ما فدائیان وحدتیم! کافیست لب تر کنید تا وحدت کنیم!

منبع: شبکه خبر دانشجو



کلمات کلیدی : خاتمی، موسوی، هاشمی، رفسنجانی، محسن رضائی، کروبی، اقازاده ها، لندن نشین ها، فداییان وحدت!

آپلود عکس

آپلود عکس

... ...